tisdag, maj 22, 2007

Tiden går så fort

Vad har hänt? Ja. Det har varit några turer ner. Det känns som en evig berg och dalbana. Nu är Cipralex höjd till 20 mg. Fast jag börjar fundera på om det är något på gång. Och då menar jag inte deprision utan hypomani.

Han var vaken 1,5 dygn, sov vi och för sig i natt, men inte natten innan. Så mycket sex som vi haft senaste veckan har vi inte haft på mycket länge.

Så vida allt inte går över styr så tror jag det är bra om han får en liten uppåt period efter allt svart. Dessutom skulle han bli vansinnig om jag drog ner medicinen nu. Och bara han inte får riktig mani så är det lungt, Men jag läste någonstans att en viss procent av alla som har hypomani får mani. Men det är ingen ide att grubbla över saker som kanske inte kommer hända. Vi får väl se tiden an.

Men funderingarna finns ju där.

kram

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skulle så gärna vilja utbyta lite tankar med dig. Vore glad om du hörde av dig till
kanelkanelkanel@hotmail.com

6:25 em  
Anonymous Anonym said...

Känner igen din uppgivenhet,
"-troligen kommer det att gå överstyr, men det orkar jag inte tänka på nu...."

// Håll ut och kämpa på..

11:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Känner igen det du skriver om att åka berg och dalbana som anhörig. Min man är svårt hjärtsjuk och livet som anhörig är inte lätt...

10:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home