måndag, februari 19, 2007

Lugnt igen

Det var en period som var lite jobbig. Det tog tid innan han svarade på medicinhöjningen, men sedan har det varit lungt.

Så nu är det bara att vänta och se hur länge det dröjjer till nästa svacka.

Det är lite stressande.

Jag antar att det är det och allt runt omkring som gör att min kropp mår lite skit.

Jag får hela tiden höra att det är Makens ansvar att söka hjälp, men det är ju jag och barnen som lider när han rasar. Ligger det inte då i mitt intresse att han får den medicin och behandling som han behöver.

kram

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

det där med psykvården är verkligen så dumt tycker jag . det är så svårt att få rätt hjälp. jag lider av panikångest och skulle börja KBT behandling men då hade jag en medicin som måste trappas ut innan jag kunde få börja behandlingen. Uttrappningen skulle göras av en läkare och jag fick en tid om 3 veckor. Under de 3 veckorna tills dess får jag klara mig bäst jag kan och det blir ju de närmaste som blir lidande av det. de är ju dem jag får försöka söka hjälp hos fast de inte har den hjälp jag behöver. Jag känner mig så frustrerad över psykvården

12:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home