måndag, augusti 14, 2006

Bra helg

På det hela taget tycker jag det varit en bra helg. I går blev det inte så mycket gjort som jag tänkt mig, men framför allt för att jag var så trött. Maken och jag har hållt på med lite planerings och prioriteringsbitar. Det blir bra när allt är klart. Det är otorligt skönt att ha någon att bolla ideer med igen. Det har ju inte varit så stor vits med det senaste året egentligen.

Men nu när Maken fått tillbaka tankekraften igen så är det jättekul.

Han har problem med biverkningar av Litiumet. Han har otrolig trötthet i musklerna. Dessutom tycker jag att han svettas med men det vet jag inte om det är en biverkan. I går tyckte jag inte att det blev lika många irrationella humörutbrott som de andra dagarna. Jag vet inte om han mår lite bättre eller om det är för att han kanske skärper sig.

Idag var han och jobbade. Första dagen sedan semestern. Vad han sa när jag pratade med honom på eftermiddagen så gick det bra, men han lär ju vara helt slut.

kram